"Wat gebeurt er wanneer je het Support Center belt?"

(Een animatie.) VOICE-OVER: Wat gebeurt er eigenlijk als je contact zoekt met het Support Center? Stel, je hebt een storing of een vraag. Je krijgt bijvoorbeeld geen verbinding met je werkplek of het lukt niet om te printen. Bel dan met het Support Center. Onze supportmedewerkers stellen vragen om jouw probleem of vraag helder te krijgen. En in veel gevallen kunnen onze medewerkers de storing direct verhelpen zodat je snel weer aan het werk kunt. Uit met wat we van je hebben gehoord en de afspraken die we hebben gemaakt gaan we aan de slag om het probleem op te lossen. Bij elke vraag stellen we een prioriteit vast. Zijn het bijvoorbeeld veel of weinig mensen die er last van hebben? En wat zijn de gevolgen voor je werk? Als onze supportmedewerkers je niet kunnen helpen dan zorgen wij ervoor dat jouw melding terechtkomt bij een collega van SSC-Campus, die wel raad weet met jouw storing. En als we merken dat we meer informatie nodig hebben, nemen we contact met je op. Komen we er niet meteen uit en hebben we meer tijd nodig dan zorgen we voor een tijdelijke oplossing en herstellen de storing op een later moment via een vast stappenplan. We doen er alles aan om je vragen te beantwoorden en te zorgen dat je snel weer aan het werk kunt. Vaak meteen, en soms kost het vinden van een oplossing iets meer tijd. Maar simpel of complex, je kunt rekenen op de medewerkers van SSC-Campus want wij staan voor je klaar. (Het Nederlandse wapenschild met daarnaast: Rijksoverheid. Beeldtekst: Support Center. supportcenter@ssc-campus.nl.)

Wat gebeurt er wanneer je contact opneemt met het Support Center van SSC-Campus

De eindgebruiker belt en meldt dat hij een probleem heeft met één van de diensten die geleverd worden door SSC-Campus. De medewerker van het Support Center neemt de telefoon op en dan?